1. Inloggen

Met genoegen brengen wij u op de hoogte van de recente ontwikkelingen in Nijmegen. Vanaf heden is het mogelijk om in te loggen op uw persoonlijke omgeving, waar u toegang krijgt tot diverse aanvullende mogelijkheden.

Wij nodigen u van harte uit om op 'mijn account' te klikken en uw bij ons bekende e-mailadres samen met het door ons verstrekte wachtwoord in te voeren om succesvol in te loggen. Mocht u reeds over een account beschikken en om welke reden dan ook uw wachtwoord zijn vergeten, dan kunt u op 'wachtwoord vergeten' klikken. U ontvangt dan zo spoedig mogelijk een nieuw, veilig wachtwoord in uw mailbox.

Voor diegenen die nog geen account bij ons hebben, bieden wij de mogelijkheid om naar 'jouw account' te gaan en daar te klikken op 'nieuwe account maken'. Wij wijzen er echter op dat wij alleen bedrijven in de recreatie- en industriebranche inschrijven. Houd er rekening mee dat holdings, adviesbureaus, beheermaatschappijen, en dergelijke niet worden ingeschreven.

2. Bestellen ... door te knippen en te plakken!

Als een van de pioniers in Nederland introduceren wij met trots de mogelijkheid om op een eenvoudige wijze bestellingen te plaatsen door simpelweg uw Excel-gegevens te kopiëren en te plakken in onze 'snel bestel'-omgeving. Hoe? Het enige wat u per regel dient in te vullen, is het artikelnummer en het aantal, en de bestelling kan worden geplaatst.

Wij bieden twee methoden aan om dit te realiseren:

  1. Vul in het onderstaande formulier het artikelnummer en het aantal in, gescheiden door een komma. Elk artikel kan op een nieuwe regel worden geplaatst. Zodra alle producten zijn ingevuld, kunt u middels de knop 'toevoegen aan bestelling' de producten aan de winkelwagen toevoegen.

  2. U kunt tevens gegevens kopiëren en plakken, bijvoorbeeld uit Excel. Vul in de eerste kolom het artikelnummer in en in de tweede kolom het aantal. Vervolgens kunt u de artikelen kopiëren en plakken uit Excel in het onderstaande veld. Zodra alle producten zijn ingevoerd, kunt u met de knop 'toevoegen aan bestelling' de producten aan de winkelwagen toevoegen.

Wij streven ernaar om uw bestelproces zo efficiënt en gebruiksvriendelijk mogelijk te maken. Mocht u verdere vragen hebben of assistentie nodig hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

3. Maak uw eigen XML bestanden én prijslijsten!


Wenst u uw eigen webshop te verrijken met bijvoorbeeld ons assortiment van Teleflex of Solé?

Dat is mogelijk, zelfs op een eenvoudige wijze! Nadat u bent ingelogd, kunt u zelf een selectie maken van de gewenste content en vervolgens de XML zelf genereren. En wat denkt u van op maat gemaakte prijslijsten? Deze kunt u exporteren als PDF, CSV of Excel-bestand, om ze vervolgens in uw eigen systeem te importeren.

4. Voorraad inzien

Zodra u bent ingelogd, kunt u de beschikbare voorraad zien. Dit stelt u in staat om direct contact op te nemen met een van onze medewerkers als u specifieke aanpassingswensen heeft.

Natuurlijk hebt u ook inzicht in uw prijzen.

Maar dat is nog niet alles...

Binnenkort krijgt u ook toegang tot uw facturen, bestelhistorie en andere financiële gegevens. Wij zullen u uiteraard onmiddellijk informeren zodra deze functionaliteit beschikbaar is. De allpa webshop zal regelmatig worden geüpgraded.

Indien u interesse heeft om als wederverkoper met dezelfde webshop te werken, is dat ook mogelijk! Informeer naar de voorwaarden en tarieven.

Opmerking

Het is niet mogelijk om producten in uw winkelwagen te laten staan. Zodra u uitlogt, wordt de winkelwagen automatisch geleegd. Een alternatieve oplossing is om uw artikelen in de verlanglijst te plaatsen en deze verlanglijst aan het einde van de dag om te zetten naar een bestelling.

 

Winkelwagen
Toegevoegd aan de winkelwagen
We hebben nog geen zoekresultaten gevonden.
Catalogus
Producten